Monday, February 23, 2015

Header blog yang baru

Assalamualaikum

Setelah hampir setahun lebih usia blog kesayangan ni, barulah hari ni bertukar rupa. Lebih ceria dan menyerlah. Bila masuk ke blog tu rasa seronok pula. Orang perempuan memang tak dapat lari dengan warna pink. Yelah warna pink tu kan lembut dan ceria, sesuai sangatlah dengan jiwa orang perempuan.

Setelah Cikgu Zaila make-up blog dia cantik-cantik (http://zailabinimdae.blogspot.com/), saya pun tak nak kalah. Nak juga blog cantik :-). Jadi saya pun ambil keputusan guna khidmat Sue Haida dari Sue Suka Susun. Tu pun Cikgu Zaila yang rekomen. Alhamdulillah cukup puas hati. Harga pun berpatutan. Yelah kita ni tak kreatif macam Sue dan tak ada masa nak mengadap komputer lama-lama nak memikirkan design yang lawa-lawa.


Walaupun sekarang kami bukan lagi berada di Jepun, namun saya tak akan tukar tajuk blog saya kerana ianya sudah sebati dengan pembaca (kalau adalah :-p). Dua gambar keluarga saya tu melambangkan yang kami pernah menetap di Jepun dan sekarang berada di tanahair siap dengan berbaju kebangsaan.
Tarikh di header blog menunjukkan tempoh kami sekeluarga berada di Jepun. Boleh saya jadikan rujukan. Selalu lupa tarikh pergi dan balik dari Jepun. Kalau letak di header tu senang nak tengok :-).

Jadi, kalau siapa-siapa yang nak menempah header blog, label, kad perniagaan dan macam-macam lagi bolehlah hubungi Sue. Senang berurusan dengan Sue ni. Terima kasih Sue.



2 comments:

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015