Friday, May 2, 2014

Japanese Cotton 4th Batch

Assalamualaikum

Hari ini saya upload 7 lagi corak Japanes Cotton. Memandangkan 3 minggu lagi saya akan pulang ke Malaysia dan sekarang ni pun sibuk berkemas, saya jangkakan ini merupakan batch terakhir. Jadi rebutlah peluang untuk mendapatkan original Japanese cotton dari kami. Segala sokongan dari anda semua selama ini saya dahulukan dengan ucapan terima kasih.

Segala pertanyaan janganlah segan-segan untuk pm di https://www.facebook.com/Frm.Jpn.With.Love?sk=messages&tab=messages atau e-mail saya di noriatisaud@gmail.com


Kod: JPC01
4m : 100% cotton

status: SOLD 

 Kod: JPC02

4m : 100% cotton
status: available


 Kod: JPC03

4m : 100% cotton
status: available


 Kod: JPC04

4m : 100% cotton dari Sevenberry
status: available


 Kod: JPC05

4m : 100% cotton dari Sevenberry
status: available


 Kod: JPC06

4m : 100% cotton
status: available


Kod: JPC07

2m : 100% cotton
status: available


******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015