Thursday, March 27, 2014

Plate bunga fabrik

Assalamualaikum


Hari ni bila saya post bunga yo-yo saya yang banyak beserta dengan plate-nya di fb, ramai yang bertanya di mana boleh dapat plate tu. Sebenarnya bukan saja plate untuk bunga yo-yo, ada lagi beberapa jenis bunga yang boleh dibuat dengan plate. Dengan menggunakan plate ni, cara menjahit bunga fabrik lebih mudah dan ringkas.

Di bawah ni saya upload beberapa jenis plate bunga fabrik. Kalau tak silap saya masih ada jenis bunga yang lain di pasaran. In sya Allah jika saya berkesempatan ke kedai, saya update plate apa yang belum ada di sini.

*Bunga yo-yo





Kepada sesiapa yang berminat untuk membeli plate-plate ni atau terdapat sebarang pertanyaan bolehlah pm atau e-mail saya di noriatisaud@gmail. In sya Allah saya akan pulang ke Malaysia pada 21/5/2014 ni. Saya akan membawa plate anda dengan kargo yang akan sampai pada bulan Jun. Jadi bolehlah tempah sekarang. Terima kasih.


******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015