Sunday, March 30, 2014

Baru nak berjinak-jinak

Assalamualaikum


Sungguh gembira rasanya dapat memiliki buku-buku ni. Walaupun belum tahu lagi bila nak mula menjahit ni ( hehehe..itu perkara biasa), sekurang-kurangnya baca dulu dan dapatkan tips-tips. Buku-buku ni saya beli di Craiglist , macam mudah.my la jugak. Di sini semua boleh menjual barang masing-masing. Biasanya barang-barang terpakai. 

Mula-mula tuan punya buku ni menjual 500 yen untuk sebuah buku dan akan ada diskaun jika membeli lebih dari 3 buah. Jadi dia memberi saya 1000 yen untuk 3 buah buku. Kami berjanji untuk berjumpa di Azabu Juban untuk saya membayar dan dia memberi buku tersebut. Apabila kami berjumpa, dia meminta maaf sebab salah satu buku yang saya pilih kawan dia dah ambik. Jadi dia bagi saya buku lain tetapi hanya membayar 700 yen saja. Keseluruhannya saya dapat 5 biji buku untuk 700 yen. Lumayan kan.

In sya Allah kalau saya ada menjahit quilt ni saya akan kongsikan di blog saya. Mudah-mudahan saya lebih rajin dan istiqomah :).


No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015