Friday, January 31, 2014

Serupa tapi tak sama

Assalamualaikum


Alhamdulillah siap lagi 2 biji beg untuk minggu ni. Kali ini saya menjahit beg ala-ala "granny bag". Dah lama berangan nak jahit granny bag ni. Kali ni saya cuba 2 jenis tangkai. Kebetulan tangkai 'PU' dah lama saya beli.



Kain Japanese Cotton dengan bunga sakura ni memang cantikkan. Ditambah pula dengan tangkai merah. Memang naik serinya. Lining pun dari Japanese Cotton. Saiz beg: 34cm (lebar) x 23cm (tinggi) x 10cm (tapak). Panjang tangkai pula 50cm : shoulder carry




Beg dari kain cotton middle weight berbunga dengan tangkai PU ni sama saja saiznya dengan beg di atas iaitu 34cm (lebar) x 23cm (tinggi) x 10cm (tapak) . Lining pula saya gunakan kain polka dot cuodroy dengan magnetic button sebagai penutup beg. Panjang tangkai 25 cm: hand carry

******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015