Tuesday, September 24, 2013

Syukur dengan rezeki Allah

Assalamualaikum.


Pagi ni lepas hantar Amni ke sekolah, terus ke pejabat pos. Alhamdulillah, satu lagi bungkusan selamat dipos ke Malaysia. Syukur kepadaMu ya Allah kerana memberi rezeki kepada hambamu ini. Sudah  2 minggu saya mula berniaga, dan saya mula rasa seronok. Mudah-mudahan perniagaan saya ini akan berkembang dan berjaya. Amin.

Kalau nak berniaga samada online atau offline mestilah tahu caranya. Nak tahu cara kenalah belajar. Semasa saya mendaftar  di  Kelas asas blog dan fanpage, saya bukan hanya diajar cara-cara membuat blog dan fanpage tetapi juga cara-cara promosi, tip-tip perniagaan online dan banyak lagi.

Kepada sesiapa yang ingin memulakan perniagaan bolehlah menimba ilmu di Kelas asas blog dan fanpage. Jika berminat bolehlah emailkan kepada noriatisaud@gmail.com atau zailamohamad@yahoo.com.

Jom cuci mata dengan Japanese cotton : https://www.facebook.com/Frm.Jpn.With.Love?

Jumpa lagi.




No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015